59 snabba

Hittade en rolig lista hos en av bloggarna jag läser!

1. Hur gammal är du om fem år?
26, still fresh and young ;)
2. Vem var den sista du träffade? Mina killar
3. Hur lång är du? 172 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Varg heter den
5. Vem ringde du senast? Älsklingen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oj minns jag ej säkert till mamma
7. Vad är dagens planer? Städa, gå ut på promenad och baka lite smaskigt fikabröd
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, beror på vad det gäller
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?  Inte tillsammans
10. När såg du senast din mamma? För någon vecka sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Grön-Blå
12. När vaknade du idag? 08:40, så skönt! tack lillprinsen!
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, men vi har haft en katt hon hette Elissa.
14. Vilken är din favoritplats? I mina pojkars famnar och hemma såklart!
15. Vilken plats föredrar du minst? Hissar, folksamlingar, trånga rum, klastrofobi!!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fantastiskt fint hus med min man och våra barn, jag jobbar inom hälsobranschen som personlig tränare eller kostrådgivare.


17. Vad skrämde dig som barn? Döden, den gör det fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Vidar när han jollrade imorse.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja haha, äger inga alls!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nuförtiden med men annars inga ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st på min sida, Vidar bruka sno en så 2 då!
23. Hur många landskap har du bott i? Västmanland och Uppland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ingen gång
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Raggsockor
26. Är du social? Alltid
27. Vilken är din favoritglass? Hm är inget glassfan, men vanlij i sådanna fall.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus, en snygg bil och massa leksaker åt Vidar.
29. Tycker du om kinamat? Det går väl an ingen favorit sådär hos mig, hellre italienskt ;)
30. Tycker du om kaffe? Jag är beroende, småbarnsföräldrar livboj? hahaha!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller jucie!
32. Sover du på någon särskild sida? På mage
33. Kan du spela poker? Nej men är en höjdare på andra kortspel, eller hur älskling? ;)
34. Tycker du om att mysa? Oja!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja två stycken faktiskt.
37. Vill du ha barn? Har ett helt fantastiskt barn men vill gärna ha flera i framtiden <3
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning och bebiskläder haha
42. Äger du dyra smycken? Vet inte om det var dyra men äger vackra smycken som jag fått av min älskling!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina tjejer helt klart, de är riktiga lyckopiller!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr på knäskålen, klättrade på en ställning när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Olika beroende på vem som ringer.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en hel del, jättekul, Vidar har andvänt lite också!
49. Flirtar du mycket? Nej varför skulle jag?! Är så lycklig med min Erik!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Eftersom det inte finns någon bild på mig så får jag väl
säga att den på Vidar är tagen hos farmor och farfar!

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men har faktiskt hjälpt en att starta med startkabblar, de ni!
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inget körkort så troligast inte ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte, läser inte så mycket fast jag borde ;)
54. Läser du dagstidningen? Nej önskar dock vi premunderade på något!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte nu har premunerat på lite allt möjligt.
56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger och tittar så Vidar har det bra ( dock sover han oftast)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Haha vår radio fungerar ej så något brus lyssnade jag på!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Saker jag måste köpa till mitt julbak idag!
59. När var du i kyrkan senast? Vidars Dop den 4 december, älskar dig min lilla skatt 


Kommentarer
Postat av: Martina

Och den knycker jag en vacker dag ;)

2010-12-18 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0