8 dagar kvar till jul, hallå vart tar tiden vägen?

                            HEJ  F I N A S T E.


Hur mår ni? Hoppas ni mår bra, här hemma är mysfaktorn hög och jag Vidar sitter och tittar på hans favoritprogram Top Model( hehe E gillar inte att han får titta på det så mycket men det är ju inte direkt så att jag har valt det som hans favoritprogram utan det har han gjort helt själv, när han hör signaturmelodin i början vänder han alltid huvudet åt teven och ler, lilla älskling då)
Idag har vi bara varit, sov dåligt inatt och Vidar vaknade lite då och då ( dock ska jag säga att han sov mycket bättre efter den första grötportionen igår, Vidar är superduktig med maten och gapar så fort han får syn på skeden.

Idag har vi läst i Barnkammarboken som Vidar fick i doppresent, det var jättemysigt att få läsa lite och rimma, han skrattade och jollrade och mådde så bra, det värmer så i mitt mammahjärta! Till lunch fick Vidar gröt då det verkar vara mer poppis än majsochpotatis, efter gröten blev han så kladdig så fick bada han ( något han älskar) han plaskar hej vilt med armarna och tycker det är kul när mamma blir blöt ;)

Ikväll ska vi pynta granen när pappa kommer hem, ska bli så mysigt eftersom det är vår första jul med Vidar och som en liten familj. Ser jag fram emot!

Imorgon ska jag baka hade tänkt göra det idag men vädret tillät inte mig gå ut idag ;)


Lägger upp recepten imorgon ifall det blev lyckat!

Nu vill lilleman ha uppmärksamhet och det ska han få!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart han ska se top model:)

2010-12-17 @ 10:36:54
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0