det blir inte alltid som man har tänkt sig men det blir bra ändå.







hallå! Glad lucia på er allihopa! Planerna för idag var att jag och Vidar skulle gå ner till öppna förskolan där alla bebisar skulle vara med i ett luciatåg, men som sagt livet med barn är härligt, Vidar har varit kinkig på morgonkvisten och inte riktigt velat varit med och nu sover han min lilla tomtenisse i vagnen och jag vill inte väcka honom för att klä på honom det känns så himla jobbigt haha! Utvilad bebis= glad och nöjd bebis!

När Vidar vaknar ska vi han äta potatisochpalsternacka pure och sedan ska jag agera fotograf här hemma och ta lite kort på honom i tomtenissedressen ;) Ser jag fram emot!

Funderar även på att baka något gott, måste bara få receptet från mormor först något annat går jag inte med på!


Ha en fin start på veckan! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0