kärlekx2






Min lilla älskling. Idag blir du 4 månader gammal. Tänk så fort tiden går och oj så du utvecklas för varje dag. Du kommer aldrig förstå hur lycklig du gör mig och vilken ära det är för mig att vara just din mamma lilla älskling. Jag minns det som igår när jag låg där inne på BB med din pappa vid min sida, hur vi kämpade och längtade efter dig. 12:46 kommer alltid vara ett speciellt klockslag för mig för det var då du såg dagens ljus för första gången och det var då jag fick se vem som hade bott och bökat därinne i magen, det var så självklart att det var just DU som jag hade burit på, min lilla Vidar. Kärleken jag känner för dig är det mest underbara och fantastiska som jag någonsin kommer få uppleva, att få vara med på din resa i livet är en unnest få förunnat. Kommer aldrig kunna beskriva eller uttrycka mig tillräckligt fint för att du ska förstå hur starkt vårt band är, jag får helt enkelt lita på mig själv och att du genom mina handlingar, pussar, kramar, tröstningar och skratt förstår hur älskad du är. Det vackraste mina ögon har sett, det är DU. Det kommer alltid vara du. Du är min stora kärlek. Jag älskar dig min prins!






Min stora älskling, min andra halva, min högra hand, min klippa, min omtänksamma sambo. Jag kan fortsätta i evigheter älskling det vet du nog vid det här laget men som jag känner för Vidar känner jag även för dig, det kommer aldrig finnas så vackra ord som ens förtjänar att finnas i samma text som dig eller honom . Du är det bästa jag vet! Du är där, du finns där, du tar ett steg fram när de andra går tillbaka. Du går där vid min sida, tar hand om mig och Vidar, jag är så stolt över dig, så himla rörd över hur fin familjefar du är i vår lilla familj. Du är en pappa utan dess like och jag skulle aldrig vilja ha någon annan än dig. Du och Vidar är mitt allt! Tack för din kärlek och för att du finns. Du är min stora kärlek också! Jag älskar dig mina stora prins!




Mina prinsar, mitt allt, att få dela livet med er är den största gåva jag någonsin har fått. Jag kommer alltid att finnas här för, på olika sätt givetvis men som mamma och sambo/flickvän kommer jag alltid att gå bredvid er. Den kärleken jag känner för er är helt obeskrivlig och att se er tillsammans när ni busar och myser finns det inga ord för. Ni gör min saga till den mest fantastiska någonsin. Ni är allt jag någonsin önskat, allt jag någonsin drömt, ni är de som får minnas alla drömmar jag har glömt. Med era händerna i mina vågar jag, utan er går jag sönder för det är ni som gör mig hel!
Mamma älskar er, min älskade Carl Vidar och min älskade Carl Erik! PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0