kärlek på en måndag.



God förmiddag alla fina! Vad har ni för en denna julvecka då? Jag och Vidar har precis kommit hem från BVC där vi har vägt och mätt honom samt fått supertips från vår underbara barnmorska, tack eva! Vidar höll låda i väntrummet och han fick till och med köra polisbil idag, inte för att han kan sparka själv än men ändå ;)
Nu har vi precis ätit lite lunch vidar åt ekologosik broccoliochpotatis pure och fick för första gången prova blåbärspure, det var smaskens hälsar Vidar :) Blir så glad i mammahjärtat att det går så bra med maten för hans del, han gapar och sväljer som han inte hade gjort annat :) Idag ska vi bara mysa hemma, slå i de sista julklapparna, rimma de sista rimmen, packa lite väskor till julhelgen då vi ska fira jul borta :)
Nu ska jag brygga lite kaffe och ta mig en vörtsmörgås med skinka, mums!
Idag firar jag och pappa 21 månander så det blir nog lite extra mys idag, hihi!

Hoppas du har en fin start på veckan. Glad att just du finns!

Kram.





Vidar du är mitt allt och att få vara din mamma är det största jag har varit med om, nu väger du 7220 g och är 62 cm lång, jag kommer hålla din hand igenom hela livet, mammas sötnos, älskling, skatt,hjärta och mammas andetag, jag älskar dig Carl Vidar Gustav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0