vi tänder ett ljus i advent det värmer den som fryser är.



Jag älskar dig, du betyder allt för mig. Här låg Vidar i magen och höll på att bakas. Nu är han här och vi är 3 <3



HEJ VACKERNOSAR!

Hoppas ni har en fin fjärde advent,här hemma håller vi på och fixar för fullt, jag har städat hela förmiddagen och såklart myst lite med mina killar, det kan man liksom inte låta bli att göra :)

Nu ligger lillprinsen och sover och min älskling sitter och fixar rim och ettiketer till våra julklappar som vi hade tänkt lägga under granen idag, mysigt! Det är bara 5 dagar kvar till julafton och jag måste erkänna att jag är extremt nyfiken vad jag får i år av alla mina nära och kära då jag inte riktigt önskar mig något speciellt förutom lite pengar till en ny vinterjacka.. min nuvarande har blivit för kort så jag fryser om rumpan hihi :)

I eftermiddag får vi finbesök av mormorochmorfar och farmorochfarmor, ska bli supermysigt! Vi funderar på att spela ett spel allesammans :) Inte ofta man har parmiddagar längre nu när man har fått barn :) Ska även bjuda på godsakerna jag bakade i fredags, ska bli spännande :) Funderar på att bjuda på lite glögg som välkomstdryck, lite sådär lagom juligt? Hm, den tål att tänkas på!

Nej nu ska jag brygga lite kaffe och ta en kopp till älskling och sedan fortsätta fixa här hemma, ha nu en fortsatt trevlig och mysig dag!

Puss och kram från oss!

Kommentarer
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Hej ocg jättemycket TACK för att du delade med dig av din fina förlossning och hur det hela startade! =) är så roligt och tacksamt att läsa i väntans tider..!



Höll på att trilla baklänges när jag såg din vackra header, gud så fint ni verkar ha hemma hos er! Nu måste jag spana runt i din blogg efter fler bilder från hemma hos dig! =)



Grattis till din lille Vidar!

Kramar



PS!

tack för länken till "värkgrejsen"!

2010-12-19 @ 14:19:28
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0