monday morning.



Godmorgon. inatt har det var lite jobbigt, Vidar fick akut ont i magen runt kl 1 så det var bara att gå upp och vagga honom, fick väcka vår underbara Pappa så han fick bära runt Vidar i kolikgreppet. Det funkar så himla bra när han har ont i magen. Vet inte riktigt vad det är som gör det så skönt men att det funkar är underbart. Så efter lite vaggning blev Vidar bättre och vi gick och la oss igen. Det gör så ont i mitt hjärta att se Vidar har ont, man vill bara ta bort det onda och kunde jag skulle jag ha ont istället för honom. Mammas lilla älsklingshjärta.


Idag är det mammagrupp och vi ska prata om matintroduktion. Det ska bli super spännande, längtar verkligen tills Vidar ska få sina första smakportioner så man får se hur han reagerar och så :) Jag minns att jag åt katrinplommon pure när jag var liten ska prova ge Vidar lite sånt sen och se om han och mamma har samma smaklökar!

Nej nu har Vidar fått nog, att ha hicka är inget roligt!

Ha en fin dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0