veckan som gått!


  2 dagar gammal, vår lilla älskling. Kärleken till dig går inte att beskriva. Du är det finaste vi vet! Vi älskar dig!




hallå! Nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen, vet inte vart tiden tar vägen men fort går det och ibland hänger jag inte med. Veckan som har gått har varit supermysig. Måndagen spenderades hemma hos min syster/Vidars moster och kusinerna. Det var hur mysigt som helst,vi fikade och bara var, sedan åt vi en supergod lunch som syrran hade fixat!
Efter besöket hos syrran åkte jag in till stan och hälsade på mormor på jobbet, hon blev lika glad som alltid att vi kom förbi och Vidar var i centrum hela tiden. Tanken var att jag skulle leta efter något till dopet att ha på mig men som vanligt var det Vidar som drog den högsta vinsten, med mig hem fick jag två dregelscarfar :)
På kvällen mös vi bara med vår fina pappa och gick sedan och la oss!

I tisdags så var jag och Vidar bara hemma, vi städade, lyssnade på Pippi och bara mös. På kvällen gick vi förbi pappas faster och firade henne. Det bjöds på god smörgårtårta och fika. Vi gick hem runt 8 och sedan stupade jag och Vidar i säng. Torsdagen spenderades inne i Stockholm med vår fina pappa, vår bästa mormor, morfar och morbror. Älsklingen hade tagit en semesterdag för att kunna följa med, så kul att du kunde vara ledig. Inne i Stockholm besökte vi Terracotta museumet, ni vet de där soldaterna från Kina som nu bor på Skeppsholmen nere i berget. Det var ganska intressant även fast jag inte gillar historia och så. Men jag vet att både min älskling och Vidars morbror gillade det jättemycket och det gör mig glad! Vidar var jätteduktig och satt i bärselen på pappas bröst och kollade intressant på allt som fanns där inne! Vår lilla älskling! Efter museumet så gick vi alla & fikade inne i Gallerian, hade aldrig varit där men det var riktigt mysigt! Runt kl 4 åkte jag och mina älsklingar hem och mös på kvällen!

I fredags jobbade vår fina pappa bara halvdag så vi har haft en långhelg tillsammans, helt underbart! I fredags var det premiär för Ica Maxi för vår del med Vidar. Jag har inte velat åka med honom till ett sådant stort köpcentrum med tanke på RS-viruset som spökar! Vidar invigde sin första maxi handling genom att sova sig igenom den. I nästan 2 h låg han och snarkade i vagnen. Snacka om skönt! På kvällen tittade vi på Idol och myste allihopa! På lördagen gick jag och Vidar ut på en långpromenad i det vackra höstvädret medans vår fina pappa städade ( tack mitt fina hjärta!)
På eftermiddagen åkte vi på en loppis där jag fyndade massa saker som jag ska måla vita, love it! Vi hann med en sväng förbi farmor och farfar också, alltid lika kul att ses! Söndagen vara vi bara hemma, vi var ute på en härlig familjepromenad och kvällen spenderades framför Ensamma mamma söker och Bridget Jones, härlig film det där!
Så det var min vecka, vet inte om någon orkar läsa men jag skriver mest för mig själv så jag ska kunna se tillbaka!

Nu måste jag börja ta tag i lite saker här hemma, ska bla slänga i en tvätt, sätta igång diskmaskinen och ringa kyrkan för att fråga lite inför dopet som komma skall!

Hoppas ni får en bra start på veckan!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0