den som väntar på något gott...



hej! länge sedan jag uppdaterade här nu,  beror både på att tiden inte har funnits, men samtidigt har väl inte motivation varit på topp heller för den delen. I alla fall ska försöka bli bättre på att uppdatera er.

Mycket har hänt sedan sist, inte minst i Vidars utveckling. Nu suger han på händerna, jollrar och håller låda här hemma samt är väldigt stadig i ryggen, kan sitta själv i några sekunder om han har tyngden på rumpan. Hihi.
Annars är det mycket med dopet just nu, inbjudningarna är skickade och folk börjar höra av sig hurvida de kan komma eller inte. Vi har bjudit ganska många men egentligen finns det många fler jag hade velat bjuda men ibland får man inte allt man vill ha! Har börjat med mina dekorationer till dopet och jag kan inte bärga mig tills jag får duka till den stora dagen. För många kanske inte ett dop är så speciellt men det här känns väldigt speciellt för mig. Att få döpa min lilla älskling, se han i min gamla dopklänning och vara i den vackra kyrkomiljön, åh så jag längtar!!

Imorgon är det fredag vilket innebär att det är helg igen. Så mysigt att ha pappa hemma hos oss. Helgen är ganska oplanerad precis som jag vill ha den. Men en utförsäljning med barnkläder och annat roligt ska vi nog se till att besöka.


Ha en fin kväll! Kram




Mitt trötta älsklingshjärta. Du är mitt allt, det finaste jag har. Älskar dig föralltid och längre än det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0