fredag.



Tror det knappt själv men jag är fortfarande uppe och är inte speciellt trött heller vilket är väldigt märkligt då lillprinsen var väldigt kinkig inatt, han vaknade varje timme och skulle ha tutte eller uppmärksamhet. Men han har ju tagit igen sin förlorade nattsömn i vagnen idag och jag önskar jag kunde säga detsamma. Idag så har Vidar och jag gått på långpromenad med Christine och Alva, det blev ganska svettig med alla vinterkläder... så jobbigt att pälsa på sig själv och lilla älsklingen som hatar allt vad kläder heter!

Efter promenaden gick vi hem till Christine och åt lite lunch, pratade och gick sedan till ICA då båda vi behövde fylla kylskåpen där hemma, jag och vidar tog bussen hem ifrån centrum och har myst här hemma sedan dess.
Tappade upp ett bad åt oss tidigare ikväll och gud så han älskar att bada mitt lilla hjärta! Han är det bästa som finns!

Vi är ensamma hemma ikväll då vår fina pappa har afterwork på jobbet hoppas dock han kommer snart då jag gärna vill ha en godnattpuss innan jag slocknar för idag!

Imorgon har vi inga planer ( KANONSKÖNT) länge sedan vi var planlösa en lördag. Hoppas på en mysig familjedag med promenad, mys och massa kärlek.

Kramar från en trött mamma!




 Vår lilla prins är en riktig linslus men han har inte riktigt förstått det där med att ligga
still när man ska ta kort, kameran är väl för intressant för det!
VI ÄLSKAR DIG ÄLSKADE VIDAR, DU ÄR VÅRT ALLT, MAMMAS OCH PAPPAS ÄLSKLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0