jag älskar er grabbar, ni är mitt allt mammas älsklingar <3



Vilken helg vi har, så himla underbart att vi är friska och back on track. Det här har varit en sådan helg då man verkligen känner att man är en liten familj. I fredags så gick jag och Vidar en långpromenad till Barnens Hus och köpte en badhjälp till baljan och ett par tofflor som har skallror i sig, så roliga! Sedan kom pappa hem på kvällen och det blev familjemys i soffan framför Idol, dock slocknade jag väl runt nio efter en lång vecka haha!

Igår så var vi på Underbara-barn mässan i Älvsjö, det var så himla roligt, massa utställare och jättehärlig stämning! Vi köpte lite kläder till Vidar och badbyxor då vi har tänkt börja babysimma snart! Vi var säkert där i 4 h och Vidar var så himla duktig, han satt i bärselen på pappas bröst emellanåt och tittade på allt folk som var väldigt roligt, han log hela tiden. Men han sov också som tur var så man hann kolla lite själv haha!
Efter en lång dag hemifrån bänkade vi oss framför en film och sedan somnade vi allihopa, Vidar var dock lite kinkig igår kväll, vi tror det var magen som spökade men det gick över som tur var!

Idag ska vi småpyssla här hemma och fixa saker som bara har blivit bortprioterade och ikväll ska jag sätta mig och göra klart alla dopinbjudningar. Jag är så ambitiös så jag skriver allt för hand, tycka vad man vill men jag älskar att få göra Vidars dopinbjudningar själv.. det känns mer speciellt!

Innan vi säger hejdå måste jag bara passa på att gratta vår lilla älskling i efterskott då han blev hela 2 månader igår. Tänk att det går så fort.. ibland vill jag stoppa tiden och bara få njuta av min lilla bebis! Men han kommer ju bara bli större så det är väl bara att vänja sig vid det men njuter gör jag i fulla drag!

Nu ska vi käka lite frukost tillsammans( det gäller att passa på när lilleman tar en tupplur haha)!

Hoppas ni får en fin dag!

Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0