jag sover mindre men älskar dig ändå.



godmorgon alla fina! idag är det ingen pigg mamma som skriver, lilleman vaknade 03:10 och har sovit väldigt dåligt till och från tills klockan var runt 6 då världens bästa pappa tog honom på sitt bröst så jag i alla fall hann sova en timme sammanhängande innan han åkte till jobbet klockan sju. När älsklingen hade åkt till jobbet och lagt vår lilla sovande älskling bredvid mig trodde jag att jag skulle få några flera timmars sömn, men min son hade andra planer, planer på att att gå upp. Även om jag är så trött så jag ser dubbelt och orden och hjärnan bara flyter omkring som en stor massa är jag så lycklig, för hur ska man kunna bli irriterrad på en sådan söt liten människa som vår Vidar? Imorse när jag sa åt honom att sova fick jag tillbaka till svar: A gigigoga och världens leende! Tolkar hans svar som att det var tråkigt att sova och roligare att gå upp, haha! Så strax efter sju var det bara att ta på sig tofflorna och gå upp!

Nu ligger han och snarkar sedan 2 h tillbaka och jag vill inget hellre än att göra detsamma, förstår inte att lilla älsklingen kan sova överallt spelar ingen roll vart man är, i vagnen, i bilen, i affären, på öppna förskolan överallt sover han och min endaste önskan är att jag också kunde ha den ron i kroppen att bara kunna släppa alla måsten och sova när han sover men det går inte.. visst jag kan vila men att somna är helt omöjligt, jag försökte lägga mig imorse och sova men då började de klippa gräset nedanför vårt hus så då var det kört, är nämligen väldigt känslig för ljud.. kan inte ens sova med en tickande klocka haha!

Idag ska vi ner till öppna förskolan och göra gipsavtryck på Vidars händer och fötter, några andra ambitiösa planer har jag inte idag. Går in någon slags tröttkoma , hoppas vara piggare imorgon!

Ha en fin höstdag!

Kram från oss!

ps: Den här sänghimeln vill jag över Vidars spjälsäng men den var slut i lager, får väl vänta ett tag till då tills de får in den igen, tråkigt haha!
 Sänghimeln kommer ifrån www.barnparadiset.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0