morgonmys med massa pussar och ljus.



godmorgon! hoppas allt är bra med er! Jag och Vidar har gått upp för en stund sedan och sitter nu och myser i soffan framför the voice med massa tända ljus, det enda som saknas nu är vår underbara pappa!
Igår firade jag och min stora älskling 1½ år som firades med paket,rosor,hämtmat & massa mys! Vidar och jag var på BVC på förmiddagen och vägde och mätte honom, nu väger han 5220 g och är 56.5 cm lång! Du börjar bli så stor min lilla älskling, du är redan 6 veckor gammal, känns som det var igår jag fick upp dig på mitt bröst :)


Idag ska vi mysa och bara ta det lugnt, ska bada Vidar senare på dagen och gå på en höstpromenad!

Hoppas ni får en fin tisdag!

Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0