efter regn kommer solsken



hej alla fina! Förlåt för min frånvaro men vi har varit hängiga hela familjen och de går alltid först. Men nu är vi snart krya igen, bara lilla älsklingen som fortfarande är snorig och så. Vidars första tand har brutit igenom och det är nog därför han är hängig. Stackars plutten min! Idag tog vi en liten kvällspromenad när pappa kom hem från jobbet och det blev även gungpremiär för älsklingen! hihi!

nej nu kallar sängen och imorgon har jag mycket att stå i!

godnatt!



När jag fick upp dig på mitt bröst började livet på riktigt! Hur har jag kunnat levt utan dig? Du är mitt allt
och lite till. Där du andas, där du älskar där vill jag leva min stund på jorden. Du är mitt hjärta min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0