jag vill jag kan jag ska, så är det bara!!!!



godförmiddag alla fina! vad har ni för er? jag har precis pratat i telefonen och fixat så att jag får läsa mina distanskurser nu ändå, det blev lite strul då jag ansökte via en skola som kommunen inte hade något avtal med men nu är det löst och jag är så peppad! Den 30 maj börjar jag plugga Matematik B & Bilogi A, folk får tycka vad de vill att jag gör detta samtidigt som jag har ett heltidsjobb som mamma 24/7. Men jag gör det i slutändan för våran familj och för att jag ska kunna söka mina utbildningar till våren 2012. Jag vet att det ibland kommer att kännas motigt men detta ska jag bara klara, det finns inget annat! Jag trodde aldrig att jag skulle öppna en mattebok igen , då jag har extremt svårt för just matematik men min underbara älskling är en riktigt klippa och har lovat att hjälpa och stötta mig! Biologin är jag inte så oroad över då jag är en riktig bokmal och älskar att lära mig saker. Men jag håller tummarna att detta går vägen och att jag kommer in på Universitetet nästa år!

Det har varit lite glest med inläggen här i bloggen på sistone och det är på grund av att jag och min lilla familj har haft så mycket för oss. Dagarna springer förbi och hjärtat växer så det knakar. Två små risgryn har nu kommit upp i underkäken och när han skrattar och ler smälter jag som en glass i solen! Älskade prins!

Idag ska vi packa här hemma då vi åker till landet över påsk. Denna ledighet kommer verkligen lägligt och det ska bli så skönt att bara mysa med min lilla familj! Måste handla lite mat också så lilleman har käk under hela ledigheten ( ska även köpa Vidars första tandborste och tandkräm, också jättestort i min lilla värld, haha)

Innan jag säger hejdå vill jag bara säga att jag har världens finaste sambo och grattis på våran dag! Vi firar 25 månader idag ( jag vet haha jag räknar fortfarande månader, romantiskt eller jobbigt I don't care ;) ) Älskar dig min stora kärlek!



                                                                  vi två älskling, bara vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0