en sten har lyfts från mitt hjärta, orosmomenten är över och framför mig har jag drömmen som jag vet jag kommer nå!



Jag ville jag kunde jag gjorde det! Tårarna bara rinner ner för mina kinder, som jag har kämpat för det här. Som jag har offrat tid för det här, som jag har våndats över det, som jag har varit så less på det här.

Men huvudsaken är att jag klarade det, jag fixade det, helt på egen hand. Mitt upp i flytten och packandet, mitt upp i min lilla älsklings första år, mitt upp i all stress. Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv, så himla glad och tacksam att jag fixade det. Nu är drömmen runt hörnet och jag ska nå den med.



Fokus nu kommer jag lägga helt på min lilla familj, som förtjänar alla pussar och kramar i världen för att de har stöttat mig och låtit mig plugga ifred och lämnat plats och tankar och funderingar som jag har haft!

Så tack mina ÄLSKLINGAR, inga är så fina som ni! ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0