ge mig stickade tröjor, chai-latte och röda löv.


godkväll, gud vad länge sedan jag skrev här nu och oj så mycket som har hänt sedan sist.
älsklingen har blivit ett år och så otroligt stor och utvecklas och växer för varje dag som går, vill ibland stanna tiden liten så det inte går så fort samtidigt som det är fantastiskt kul att se sin egna lilla prins utvecklas!
Favoritgrejerna just nu är att säga mamaa, vinka, göra smackljud med munnen, flörta och gå med gåvagnen,
han är så otroligt säker, han kan liksom stanna och hålla i sig med en hand och vinka med andra, jag smälter när han gör så, mitt älskade allt! Han har ju tagit sitt första steg nu också, helt ofattbart att han inom en snar framtid
ska gå bredvid mig och sin pappa. gud så jag älskar dig min lilla ängel, du är mitt liv!


just nu sitter jag med älsklingens jobbdator då jag har packat ner min inför flytten. har anmält föräldrarpenning på försäkringskassan och gjort lite intresseanmälningar till några distansstudier jag hoppas kunna plugga i höst, kurserna är Medicinsk grundkurs och Näringslära, hoppas hoppas jag kommer in!
annars så längtar jag tills jag får söka in till UU nästsa år då jag har fått mina betyg från komvux nu, måste kika upp vilket datum man får börja söka, försökte nämligen idag och det gick inte pga av att det är för tidigt antagligen?

hm, vad mer ska jag skriva. jag är less på packning och på att bo i en flyttkartong. jag längtar tills jag ska klippa mig som birgitte bardot och förhoppningsvis bli brunett, jag ser fram emot att få hämta lite paket på posten. jag längtar efter hösten och gosiga stickade tröjor, jag längtar efter att få flytta in i vårt nya hus!


Dessa älsklingar köpte jag som examenspresent åt mig själv.

kommer defentivt vara vackrast på stan i höst.

Stövlarna kommer från märket tom joule.

 

puss på er ( ni som kikar in här då och då)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gud vilka snygga stövlar och låter som att du har hel del kul att se fram emot i höst!

2011-08-30 @ 18:06:08
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: FruSofie

Vilka SNYGGA stövlar, det var du absolut värd=)



Vad kul att ni med ska på mässan, då ses vi kanske!!

2011-08-31 @ 22:18:21
URL: http://alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: fia

åh, jätte fina! får man fråga vart du har hittat dom?

2011-09-12 @ 20:21:15
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0