jag ser framtiden med nya ögon.



Sista dagen på året gör att jag reflekterar över allt det som har skett och det som tagit plats i  mitt hjärta.
2011 har varit helt fantastiskt på många sätt men också har det funnits stunder då man
inte trott man skulle orka resa sig igen. Men det gör man ju alltid på något konstigt vis, och visst blir man lite starkare varje gång?


2011 har varit ett underbart år och inte minns för att vi har en sådan underbar liten herre i hemmet som
blir mer och mer medveten och stor för varje dag som går! Att följa sitt barns utveckling är så himla
fantastiskt, det går liksom inte att beskriva för någon som inte har egna barn, precis som ingen i världen
kan förstå hur trött man är som förälder. 2011 har jag kanske sovit bra 10 dagar MAX! För den som
inte kan matte så har jag alltså varit mestadels vaken 355 dagar? Hur sjukt är inte det? Och hur
orkar kroppen egentligen? Jag har bestämt att 2012 ska innehålla mer sömn, punkt slut!

Allt det som har hänt i år tar jag med mig, det positiva och det negativa. Det finns så mycket som
har hänt i mitt liv men det spar jag i mitt hjärta, för det är där de kommer finnas  förevigt, mina minnen!
Det bästa som har hänt mig är att bli förälder och det blir bara mer och mer givande & roligt
för varje dag som går, Vidar är mitt allt och jag går över berg och dalar för hans skull!


2012 kommer bli ett spännande år och jag är redo, jag har förbrett mig på det som komma skall,
so bring it to me now. Ikväll på tolvslaget kysser jag min andra hälft. Sedan dricker vi bubbel,
äter chokladdoppade jordgubbar och myser! Hur ser din sista dag på året ut?

Önskar dig ett gott nytt år och hoppas du får må väl under 2012!




Starkare än något annat är kärleken till min familj. Ni är min balans och
 mitt hjärta. Jag går inte om ni inte är slutdestinationen på min färd.
Jag älskar er / puss mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0