jul i mitt hus










Mammas lilla tomtenisse, jag är så tacksam för varje sekund jag får dela med dig,
du blir så stor och utvecklas och hjälper mamma med dammsugning och annat
här hemma, du är min lilla prins och går över berg och dalar för dig älskling, älskar dig!




god eftermiddag alla! hoppas ni mår bra! här hemma har jag en liten egen stund med en kopp kaffe och en saffransbulle för lillprinsen ligger och vilar middag i sin säng, han var så trött så han somnade ganska fort!
jaha då var det måndag igen och ännu en vecka med roliga saker att göra väntar :)

Imorgon är det Lucia och jag tänkte överraska vår fina pappa med att lussa för honom på morgonen och komma in med kaffe och lussebulle på sängen! Vidar ska ha en luciakrona och ett ljus i handen hade jag tänkt, kommer bli så mysigt! Hoppas det går något firande på tv så man kommer i riktig stämning :)

Helgen har varit supermysig, i fredags så var jag inne i stan och träffade martina och fikade och gick lite i affärer! På kvällen var jag och Vidar hemma óch såg Idol-finalen medans vår fina pappa var på julbord med
jobbet! Han kom väl hem runt ett och kröp sedan ner hos mig i sängen!

Lördagen började i lugn och ro men sedan blir det alltid lika stressigt som vanligt när vår lilla familj har någon tid att passa, host host haha! Vi var nämligen bjudna på Ronjas dop ute i Funbo! Men som tur var hann vi och fick till och med vänta i bilen ;) Dopet var hur fint som helst och jag önskar både min älskade vän Petra och hennes Ronja all lycka i världen <3 Efter dopet åkte vi hem och på kvällen åkte jag in till Maria för att fira Petra, blev dock inte så långvarig då jag måste lyssna på kroppen som skrek efter sömn men en stund hann jag vara med och vad gör man inte för sina vänner?

Gårddagen var enligt mig en perfekt avslutning på helgen. En lugn och mysig hemmadag, med långfrukost, lussebullsbak, julpyntning, lite fix och plock, mys, massa gott till söndagsfilmen och sedan somna nöjd och
lycklig över det man har! :)

Nu ska jag ta och slå in lite julklappar då min lilla prins inte riktigt förstår att pappret är till för inslagning utan han tror man ska riva sönder det och sprida ut det i huset ;)

Ha en fin start på veckan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0