välkommen december.








En sten har lyfts från mitt hjärta, och jag kan äntligen andas ut!

God eftermiddag allihopa och välkommen December månad! En månad som jag förknippar med kärlek, bak, stök i köket, mys, nära och kära, gåvor, närhet och ro i själen :) Då vi är klara med alla julklappar känns det underbart att kunna lägga ner lite extra kärlek på inslagning och rim ( ja E:s familj rimmar på alla paket så det är bara att gilla läget) inte för jag har något emot det men ändå!

Dagen har varit väldit lugn och jag har städat och fixat och donat lite här hemma. Vidar ska alldeles strax får rita lite medans jag slår in lite julklappar! Åh vad jag ser fram emot julafton och alla mellandagar nu, jag är så tacksam över alla jag har i mitt liv, varenda har en plats i mitt hjärta!

Ikväll är det dags för denna mamma att bli en kalaspingla igen då konsert med Mamma står på schemat inne i Uppsala!
Vi ska se Sarah Dawn Finers julkonsert och ingen är gladare än jag och mamma som just älskar denna fantastiska kvinna
med en av Sveriges vackraste stämmor! Jag tror mamma till och med hade bokat rad nr 2 så detta kan ju bli en helt otroligt mysig upplevelse!


ps: Imorse var det dags för Vidar att få öppna sitt första kalenderpaket någonsin, det är sådanna här små saker som får mig att uppskatta livet! Att se lyckan i hans ögon är obeskrivlig! I dagens paket fick han såpbubblor, han blev så glad, mammas
allt!



Här är Vidars adventskalender, ska försöka ta kort på hur
den ser ut uppsatt :)

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0