det är ingen vanlig dag för det är Vidars 6 månaders dag!


Bild på en av doptårtorna, så fina kommer från mitt jobb i Uppsala!




hallå raringar! vad gör ni för något? jag sitter med en kopp kaffe och njuter av min egna tid som jag har valt att spendera framför styleroom för att hitta inspiration till Vidars egna rum som han kommer få när vi flyttar, visst har jag sagt det att vi ska flytta? Sista september går flyttlaset till Alsike i Knivsta, lovely att komma hemåt igen!
Idag är det ingen vanlig dag för Vidar fyller 6 månader idag, vårt älskade bustroll! Känns som du alltid har varit med oss, vad gjorde vi innan du kom? Du har gjort vår lilla familj komplett! Mamma och Pappa älskar dig!

Efter en skön och stillsam morgon är det snart dags för dagens äventyr som blir en lång promenad till Barnens Hus där det ska inskaffas ett par solglasögon åt prinsen och en liten 6-månaders present! Det är väldigt fint väder idag och det är jag väldigt glad över då jag varit lite nere på morgonkvisten, men solstrålar i kombination med min lilla älskling är medicin för hjärtat!

Nu vaknade prinsen efter sin middagslur så nu ska vi klä på oss och gå ut i detta vackra väder!

Hoppas du har en fin dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0