en dag kvar



 6 dagar gammal är du på denna bilden älskling, tiden går så fort och jag önskar jag kunde stoppa den ibland, älskar dig över allt annat min älskade Vide <3



godmorgon vacker! hur har du sovit inatt? Jag har sovit djupt och tungt men ändå drömt en sådan hemsk
mardröm och jag kan lova att jag var glad när jag vaknade imorse & insåg att det var just en dröm, en hemsk sådan. Inatt  sov prinsen i sin egna säng tills klockan halv 3 vilket innebär att det är en utvilad och glad mamma som strossar omkring här hemma idag. Dagens planer är att ha en riktigt mysig innedag då termometern visar alldeles för kyligt väder för att jag ska våga ta ut älsklingen , vi ska packa, vila lite inför den långa resan imorgon och städa undan lite här hemma!

Just det, hur var din allahjärtans dag igår? Jag och älsklingen bytte ju som sagt presenter på morgonen men när han kom hem så hade han med sig en blpmbukett som nu står och gör köket lite mera vårigt och sedan lagade han en fantastisk middag, jag är så stolt över dig älskling, du är helt fantastisk! Mera sånt ;)

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och sedan börja packa ( börja bli ganska less på det nu), prinsen sover efter frukosten men vaknar säkert närsom!

Ha en fin tisdag finaste!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0