ett gott skratt förlänger livet!







godmorgon vacker! hur mår du? Jag mår bara bra är lite stel i kroppen efter buggen igår men annars mår jag fint. Buggkursen var en näradöden upplevelse till en början då jag fick dansa med alla förutom min egna älskling ( var ganska ledsen över det då jag hade förväntat mig att vi skulle dansa tillsammans men men) jag försökte göra det bästa av situationen, men gud så svårt det är med bugg, mycket mer att tänka på än vad man kan tro. Jag och älsklingen drog ner medelåldern rejält när vi klev in i danslokalen då alla var 50+ om inte äldre. Jag dansade säkert med 17 olika herrar igår och det var länge sedan jag skrattade så mycket, haha! Favoriten var nog Ambjörn som var en de äldre, haha han tyckte kursledaren spelade för modern musik så han viskade till mig " Kan han inte sätta på en riktig Jerry Williams rökare", behöver jag säga att jag dog av skratt inombords?
Haha! Vi fick lära oss grundstegen igår och lite snurrar och andra saker! Var väldigt nervös till en början men så fort jag slappnade av och koncenterade mig gick det riktigt hyfsat och jag är stolt över mig själv att jag vågar, det här året ska jag våga och det gjorde jag verkligen igår!

Prinsen hade haft det så mysigt med farmor och farfar och varit så snäll, våran lilla älskling! När vi kom hem sov han så sött men vaknade till någon gång för napp instoppning och lite mera välling! Vi älskar dig så mycket gubben, du är vårt allt!

Dagens planer idag är att ta itu med lite saker här hemma, såsom att bädda rent i sängarna, fortsätta packa inför Spanien och damma av lite!

Hoppas du får en bra start på veckan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0