ljusblåa dagar seglar förbi!



Här kommer de utlovade semesterbilderna!


Prinsen äter sin första grötfrukost i pappas knä på vårt hotellrum, mys!

 


Redo för det första dopet på semestern i barnpoolen, pappa är med och håller i och busar!

 


Såhär glad blir jag när jag får bada, wie!



Dags för en tupplur efter badet, så skönt att få sova i skuggan!




Vårt fantastiska poolområde!


En till bild på poolområdet som hade en ö i mitten, coolt!


Ute på upptäcksfärd med mormor och morfar, mysigt!


Dags för en till tupplur i värmen, ZzZz!



Såhär pigg var jag efter tuppluren, leker med favorit-båten!


Dags för lunch och ladda batterierna ( på denna bilden var jag väldigt sjuk)




Prinsen var på partyhumör, älsk!




Ännu mera glad!



Gladast i världen, vi älskar dig gubben du är vårt allt!


Bustime!



Hihi pappa sluta det kittlas, ditt skratt är det vackraste som finns!



Mys med Mamma!




Myser med morbror på middagen!



Grattis världens bästa mormor som fyllde 50 år där nere! Buketten är från familjen!


Mera blommor.. så himla vackra!



Födelsedagstårta & champange på morgonkvisten är inte helt fel!



Sitter i vagnen medans de andra äter födelesdagslunch, mums!


Mormor på sin födelsedag, så fin!


Vi älskling! Önskar jag hade mått lite bättre men var glad att jag orkade fira på kvällen!

 

Välkomsbubbel på restaurangen där vi åt på kvällen!

 


Hörru kyparen jag är hungrig kan jag beställa eller? Prinsen ville också ha mat!



Denna fina tårta hade restaurangen bakat till mormor, så snällt och så god!



Födelsedagsbarnet!



Bild på hela sällskapet! Prinsen sover gott i vagnen efter sin välling!

 


Sista kvällen ville inte prinsen gå och lägga sig så han fick vara uppe!



Sover en stund innan den långa resan hem till kalla Sverige!



Sista semesterölen för pappa som blivit brun och fin!



Tack mormor och morfar för att vi fick följa med på denna resa! Vi älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sophia Anderberg

Jättefina bilder emma :)

2011-02-27 @ 12:58:15
Postat av: Martina

Underbart! :D

2011-02-28 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0