söndag




god förmiddag alla fina! Hur mår ni? Jag är en aning trött idag då vi hade goda vänner här igår ikväll, vi spelade kincet och såg melodifestivalen, mycket trevligt! Men kl halv 8 imorse slog lillprinsen upp sina vackra blå så det var bara att pallra sig upp och brygga lite kaffe! Dagens planer är att gå ner i centrum en sväng, jag och älsklingen ska lukta på parfymer och se om vi vill beställa något i taxfreekatalogen, wie!

Sen ikväll är det dags för vårt första buggtillfälle tillsammans, börjar bli smått nervös och hoppas huvudvärken försvinner! Farmor och Farfar kommer ikväll när vi är borta och tar hand om lilleman, kommer gå jättebra!

Nu ska jag göra mig vid!

Trevlig söndag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0