svisch







Hej finaste! Hur mår du? Jag mår fint förutom min oerhört stela nacke som förföljer mig hela tiden. Har alltid haft problem med rygg & axlar men nu är det nästan så att jag gråter för att jag har så ont, tacka vet jag min vetekudde hihi!

Veckan har gått i rasande fart som vanligt och vi har myst,fikat,storhandlat och varit på Ikea! Än är den inte slut och vi har ännu mera roliga saker att se fram emot såsom middag med goda vänner imorgon och vår första buggkurstillfälle på söndag, längtar!

Idag kommer Vidars mormor och morfar hit så jag ska röja undan lite efter lilleman som har en tendens att inte plocka upp efter sig ;)

Hoppas du får en fin helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0