tar vara på varje minut.









godkväll finaste! vad har du för dig? Jag har nattat en trött herre för ett tag sedan och sitter nu och väntar på min sambo som har musikdag idag och inte kommer hem förens om någon timme. Idag har jag och Vidar myst en massa, det är så himla underbart med oplanerade dagar, då mår jag som bäst när mysdressen är på och jag och vidar gör vad vi känner för :) Idag har vi haft disco med Vidars favoritskiva ( något jag verkligen kan rekommendera alla som har barn) Låtarna innehåller barnets namn ( i vårt fall Vidars) så de sjunger alltså om (Vidar) i varje sång, så himla kul och prinsen garvar så fort jag sjunger någon av låtarna eller när han hör de på skivan!


Apropå prinsen så har han på något vis blivit så stor den senaste tiden, han är liksom mera med nu och det är så himla kul! Han skrattar åt typ allt, vinkar när man vinkar åt honom, klappar händerna och äter smakportioner med god aptit! Något annat roligt han har börjat göra är att han vänder sig om  i babygymmet och försöker lyfta det, haha! Min starke adolf! Snart börjar han tölta omkring här hemma och då kommer jag inte få en lugn stund ;)

Njuter varje dag av min lilla prins och imorgon blir han 6 månader, helt galet! Vad gjorde jag innan du kom älskling? Mamma älskar dig!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan( förhoppningsvis somnar jag inte) och håller mig vaken tills pappan i huset kommer hem!

Hoppas din dag har varit fin!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0