kärlek omtanke värme glädje vi alltid vid din sida all evighet



godförmiddag allahjärtansdag! hoppas just din dag har startat på det bästa viset. Jag och Vidar var på BVC imorse och vägde och mätte honom. Min lilla älskling är lika glad som vanligt och charmade alla i väntrummet :) Prinsen hade gått upp 200 g och vuxit 1 cm så nu väger han 7870 g och är 66 cm lång, min lilla stora kille! Jag är så glad över att det är just dig jag är mamma till! Du är mitt allt min skatt!

Helgen har varit händelserik med party, 80-årskalas, bubbelbad, bugg och barnvakt! Nu återstår bara lite saker för oss att packa innan planet lyfter på onsdag, ska bli så otroligt skönt att få komma till ett varmare ställe än Sverige.. nog för att jag älskar vintern och allt vad den hör men nu är det faktiskt för kallt, tappade känslan i fingrar och ben så fort jag klev utanför dörren, brr!

Nu ska jag ta en kopp kaffe medans mitt bustroll sover en stund! Hoppas din dag blir fylld med mycket kärlek!

Älskar er mina nära och kära, ni vet vilka ni är och ni är alla så oerhört viktiga för mig!

Kram

ps: Vidar har fått smakat majskrokar för första gången idag, han hälsar att det var gott men roligast var att mosa de haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0