2011.



God fortsättning alla raringar!

Hoppas julen har varit fridfull och att det nya året har börjat på det bästa sättet för just dig.
Julen har varit så mysig och det nya året firades i hemmets lugna vrå, är så glad att jag
slapp stå och frysa i alldeles för tunna strumpbyxor och obekväma skor i någon tragisk krogkö.
Mitt liv är mina killar och jag skulle aldrig vilja ha spenderat den sista dagen år 2010 på något annat sätt!

2010 har varit ett händelserikt år, vi fick veta att jag var med barn och det har tagit upp mest fokus under året, jag har varit tjock, tjockare och tjockast och fått en helt underbar liten son som är det mest fantastiska som någonsin har hänt. Att bli mamma är absolut det bästa som finns! Kärleken går inte att beskriva.

Nu ser jag och mina prinsar (som just nu badar så fint i badkaret tillsammans) fram emot ett nytt och händelserikt 2011 som för vår del kommer innebär en efterlängtad flytt ( åh vill flytta nu) och massa andra roliga saker :)
Ska försöka ta vara mer på stunden i år och verkligen njuta av bebistiden med vår lilla älskling :)

Bjuder på lite bilder som jag hoppas gör dig glad :)


Nyblivna föräldrar till världens finaste lilla Vidar <3




Du är det finaste vi vet. Du är dyraste i världen. Du är vårt allt vår lilla älskade hjätrta. Vårt liv!





Vidars dop, den dagen glömmer vi aldrig. Så rörande, så speciellt och så himla underbart!





Världens sötaste tomtenisse på julafton! Älskar dig min lilla skatt!





Vår lilla familj, min största kärlek här i livet. Lyckan är att få leva tillsammans med er <3



Jag och min lilla älskling, jag älskar dig så mycket att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen <3



                                                       God fortsättning alla fina!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gott Nytt År kära vän!

Vilka vackra bilder på dig och din fina familj!

Vi måste ses snart!

Kram

2011-01-03 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0