äntligen





Hej vacker, hur mår du? Här mår vi bättre efter ha legat helt deckade i vinterkräkssjukan. Vilken hemsk sjuka alltså, som tur var klarade sig lillen och det tackar jag högre makter för. Nu mår vi alla bra igen och pepparpeppar att vi slipper bekanta oss med denna hemska förbannelse igen. Jag är fortfarande inte helt frisk då jag blev förkyld när magen hade blivit bättre, men så är det väl när man slappnar av? Blir alltid sjuk då, jag var alltid frisk som en nötkärna innan jag blev mamma men nu är jag sjuk ofta för att vara jag, immunförsvaret blir uppenbarligen sämre när man fått barn, men vad gör det!

Idag har jag pysslat lite här hemma, städat rent inne på toaletten för att få bort alla sjukdomar och tagit en sväng med dammsugaren. Jag har inte varit ute sedan i måndags så jag tänkte ta en promenad och en sväng ner till centrum för att handla lite samt köpa namsdagspresenter till mina killar som har namnsdag imorgon, de heter Carl båda två! Så himla fint tycker jag! Namnsdagar är viktig ai vår familj, man får något litet på sin namnsdag hos oss, tycker det är en himla mysig tradition :) Va glad Vidar kommer vara när han blir äldre när han inser att han har tre namn, vilket innebär flera paket än både mamma och pappa, haha!

Nej nu ska jag ta och göra mig vid, har inte blåst håret efter duschen ( så himla skönt det var med en dusch, man känner sig som en ny människa efter man varit sjuk och så) och sedan ska jag bara vänta på att lilleman vaknar så går vi ut :) Lovely!


Just det, de vita tulpanerna sjunger på sista refrängen inne i köket så det blir att köpa en ny bukett idag :)

Ha en fin dag underbara Du!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0