en dröm



Godkväll vacker, hur mår du? Jag mår mycket bättre idag, helt feberfri och nästäppan är helt borta , så underbart skönt! Dock har jag fått tråkiga nyheter av min mamma angående vår semesteresa till Egypten, den blir inte av men de ska prata med Apollo imorgon och se om vi kan boka om till något annat ställe, jag hoppas verkligen vi kommer iväg för jag har längtat så himla länge efter denna ledighet och vi behöver det allihop, få lite sol och ladda batterierna inför den kommande värmen.

Idag har vi varit på kalas och jag har köpt min efterlängtade vinterjacka, den är verkligen en dröm och jag njuter varje minut jag har den på mig!

Nu ska vi äta lite och slappa framför Solsidan ( som säkert många andra gör). Det har blivit en mysig söndags tradition och jag klagar inte :)

Hoppas du har haft en fin helg, nu välkomnar vi den första veckan i februari!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0