måndag









Godmorgon solstråle! Hur har din vecka börjat? Min har börjat bra :) Vaknade halv åtta imorse då jag och älsklingarna gick upp. Tände lite ljus för att höja mysfaktorn och så plockade jag undan lite :) Vid åtta åkte
vår fina pappa till jobbet och Vidar fick sig ett skönt och varmt bad :) Efter badet var lilleman så trött så jag la honom i sängen igen och jag har hunnit dricka upp en hel kopp kaffe ( awesome)!

Idag ska jag och prinsen ut på en promenad, hoppas på lite sol och att min vinterjacka håller värmen, men det ska väl inte vara några problem då det är en av de varmaste jackorna någonsin haha!

Ikväll ska vi storhandla, vi är ju trogna Ica-kunder men då Willys erbjuder blöjrabatt ( Köp 3 bet för 2 ) så kunde vi inte motstå att handla där istället!

Nu hör jag att min lilleman har vaknat, han ligger och jollrar i sängen och pratar med sin snuttekanin :)

Ha en fin måndag £

ps: Vår semesterresa har blivit ombokad till Gran Canaria, Playa Ingles, så underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0