måndag



Godmorgon alla sötnosar. Hur har er vecka startat? Bättre än min hoppas jag. Har inte fått sova så mycket inatt då Vidar varit väldigt kinkig och orolig. Nu ligger han och sover sött i sin säng och jag önskar att jag hade lika lätt för att somna. Men men, idag ska jag försöka hålla mig inomhus och fixa lite, ta hand om disken, tvätten, dammsuga lite :) I eftermiddag ska vi vaccinera oss inför Egypten, fy för sprutor alltså är så livrädd så det finns inte, tur att mina killar är med och håller handen!


Hoppas ni har en fin dag idag!

Kram




Du är mitt allt lilla älskling, mina lungor, mitt hjärta, mina andetag, mitt liv! Älskar dig Vidar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0