mina killar!






Stackars mina älsklingar. Vidar har hostat hela natten och haft det så svårt att somna, jag lider verkligen och mammahjärtat blöder när jag ser honom må så dåligt. Inte nog med att nattsömnen varit lite jobbig så fick vi väcka honom imorse för 5 månaders vaccinet, kände mig så himla dålig som väckte honom när han äntligen hade slutat hostat och sov så skönt. Vaccinationen gick jättebra och Vidar skrek lite på sista sprutan men annars var det inga problem. Passade på att väga och mäta honom också :) Nu väger vår lilla guldklimp 7570 g och är 64 cm lång :) Vårt lilla hjärta!

Min stora älskling vaknade med halsont men åkte till jobbet ändå, duktig du är!

Tycker så synd om mina älsklingar och idag och de närmaste dagarna blir det till att ta hand om de och se till att de har det så bra som möjligt så de blir friska snart igen!

Hoppas du har en fin dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Babsan "Faster"

Söta lilla goa Emma!!! Du är så rar mot de dina. Jag skulle behöva ha en så go Emma hemma hos mig ibland. Ha det så bra, hoppas lilleman blir bra snart. Kramsss.

2011-01-11 @ 19:10:50
Postat av: Babsan "Faster"

Söta lilla goa Emma!! Du är så rar med de dina, jag skulle behöva ha en så go Emma hemma hos mig ibland. Ha det så bra o hoppas att lilleman blir frisk snart. Kramisssar.

2011-01-11 @ 19:16:28
Postat av: Babsan "Faster"

Nu bidde det nått fel för mig med kommentaren, Det visade inget från början, så då skrev jag igen. Och då blev det dubbelt, knasigt. Men men det gör ju ingenting, så du inte tror att jag har blivit knasig....

2011-01-11 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0