spännande är bara förnamnet



hej sötnosar! Hur mår ni? Här mår vi lite bättre i alla fall. Vidars feber har försvunnit och snuvan är bättre den med. Wie! Min stora älskling jobbade hemifrån idag då han också är krasslig men även han verkar vara på bättringsvägen, wie en gång till! Idag har jag varit nere i centrum en stund ( alldeles själv) för er som inte vet det så bor vi centralt och det tar bara 10 min ner till centrum. Det var första gången jag var där helt själv utan barnvagn, jag kände mig naken men det gick bra! Köpte lite saker på apoteket till Vidar och en bikini till mig själv. Även om jag har en anledning att se ut som jag gör efter förlossningen är det ändå svårt att acceptera sig själv ibland inte minst i bikini, men men kommer ju komma i form igen så småningom och så ska vi ju på semester så ska försöka tänka på annat! Blev en svart bikini, med boxershorts trosa och en vanlig stadig bikiniöverdel :)

Kan inte fatta att vi åker till värmen snart, den 17:e feb lyfter planet och destinationen är Egypten :) Vår första utlandsresa som familj, det ska bli fantastiskt skönt och det kan inte komma mer lägligt än såhär! Jag framförallt är så trött och behöver lite soljus och få ladda batterierna :)

Nej oj nu är klockan mycket. Vi ska åka till Knivsta och titta på vår lägenhet hur den kommer se ut. Vårt lägenhetshus är inte byggt än men tvillinghuset är klart och ser precis likadant så det är det vi ska titta på! Spännande! Vill flytta nu på en gång!


Ha en fin onsdag! Kram



Länge sedan man såg ut såhär, men är tusen gånger lyckligare nu med vår Vidar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0