when you give and give and not get anything in return you feel kind of meanless.?!


godkväll tänkte bara kika in och säga att jag lever, min lilla familj och jag lever men det är mycket nu, och bloggen blir ingen prio direkt. det är flytt, plugg, bankmöten, ekonomiprat, bebisgos, rensingskaos, flyttlådor överallt, ja ni förstår nog!

Tänker ta en bloggpaus, vet ej när jag kommer tillbaka, om jag ens gör det. Tråkigt men får ingen motivation när ingen kommenterar så då kan jag lika gärna lägga ner ( jag vet på ett ungefär vilka som läser och det är jag jätteglad för men jag är trött på att ge men inte få något tillbaka).




Allt för sällan säger jag det nu för tiden, allt för sällan visar jag det för dig men om
du bara visste hur mycket jag älskar dig min underbara man. Din styrka och ditt
mod är något jag beundrar och jag älskar varje liten sak du gör och allt det du är.
Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans och då har resan bara börjat,
en resa där vi är 3 stycken som blickar framåt och ser en ljus framtid till mötes!
Du ger mig världens bästa dag varje dag och du har gett mig de två största
gåvorna här i livet, VÅR SON och DITT HJÄRTA! Jag älskar dig min Carl Erik!

ps: nu ska jag ta ett glas vin, det är jag fan värd, fy sjutton så mycket
som snurrar i skallen just nu, men men det löser sig, i hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0