längtar bort härifrån till lugn och ro och lite fred inombords.




jag har inte gått under, det är bara väldigt mycket just nu. hjärnan säger en sak och hjärtat en annan, det är svårt när de inte samarbetar. har gått och blivit sjuk och skulle helst av allt vilja krypa ner under täcket och
lyssna på det smattrande regnet mot fönstret men istället sitter jag och försöker bli klar med min otroligt
svåra biologi-labb. älsklingarna har lovat mig att vi ska göra något kul idag ifall jag blir piggare, får se om jag
orkar jobba mitt 12-h pass imorgon, den som lever får se.


har jag sagt hur mycket jag älskar er killar? att ni är världen för mig och allt där till?
jag älskar er över allt annat!


                                     familjen är det största som finns, den allra dyrbaraste kärleken.

Kommentarer
Postat av: Eva

Såå fint kort på er alla 3.. kram

2011-06-18 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0