sista dagen som 21 åring!




Snart är denna dag förbi och vi har inte gjort så mycket även om jag känner mig så otroligt trött, tror det är vädret som gör att jag känner mig orkeslös. Men det har jag verkligen inte tid att vara idag för jag måste plugga matte ( som jag gör precis i denna stund), vill bara kasta boken i väggen av ren frustration men det ska jag givetvis inte göra, haha. Vi har varit i centrum en sväng då vår fina pappa var på möte och vi tänkte möta upp han där, vi käkade god lunch på OH och sedan handlade vi lite inför mitt kalas!

Imorgo fyller jag år och det känns verkligen inte som det, vet inte om det är för att jag blir äldre men när man yngre var födelsedagen något man längtade efter hela året, nu känns det inget speciellt alls. Planen för imorgon är att mysa här hemma allihopa för att sedan åka till goda vänner och fortsätta midsommarafton där, som det ser ut nu sover vi nog kvar där, skönt och bekvämt!

Nu ska jag fortsätta med matten, sedan måste jag baka bullar ( skulle egentligen ha gjort det igår men då hade jag ingen jäst, men det har jag nu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0