sol kärlek skratt och mys






                             K Ä R L E K       S T A V A S     V I D A R!














hej där alla fina! hur har ni det denna ljuva sommarkväll? Jag mår mycket bättre än igår och har haft en helt underbar dag inne i Stockholm med vidar älskling och emmis idag! jag är så glad att vi har hittat varandra emmis, känns som vi har känt varandra hela livet! Vi åkte in tidigt imorse för att slippa den stora folkmassan men det dröjde inte länge innan huvudstadens  gator fylldes till varje bredd. Vi har strossat omkring och kikat i massa butiker, Zara fick sig en kärt besök och därifrån fick jag med mig en påse hem till Vidar, såklart haha!
Köpte även lite baskläder till lillen på H&M som kommer bli så fina tillsammans i sommar! Efter lite stross satte vi oss ner och åt lunch och drack kaffe i solen, premiär för både mig och vidar att sitta ute, gud så härligt och varmt det var! Efter den lilla pausen fortsatte vi att gå omkring men sedan fick vi nog alla tre och tog pendeln hem igen!
Tack för en helt underbar dag!

Nu sitter jag här och myser i mjukisar och min lilla älskling vill inte alls sova och röjer för fullt här hemma, den nya grejen är att stå vid soffbordet och försöka nå allting, jag älskar dig mitt lilla busfrö, din busiga blick ger mig
en sådan total livsglädje, kärleken mellan oss är evig.

Ska se BB innan jag går i säng med lillen, älsklingen är hos en kompis och dricker öl och snackar skit haha. Imorgon väntar ännu en härlig dag ( förhoppningvis lika varm). Vi ska åka till Grinda imorgon, Grinda ligger i Stockholms skärgård och där ska vi spendera största delen av dagen. På kvällen ska jag på inflyttningfest hos maria, ska bli superkul!

Nej nu måste jag packa lite till i våra väskor, inte klokt vad en bebis har grejer alltså!

Puss på din kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0