ännu en sekund, ännu en minut i mitt liv med dig.










Störst av allt är den lilla stora kärleken.






god förmiddag alla solstrålar där ute! Hur mår ni? Vi mår bra och det känns så skönt att man kan säga det nu. Imorse vaknade jag dock av att jag blödde näsblod, hatar verkligen att göra det och älsklingens fick springa och stoppa det med massa papper, prinsen tyckte det var roligt att jag hade papper i näsan och ville ta ut det men det fick han såklart inte! Att jag blöder näsblod beror nog mycket på min trötthet, 7 månaders bruten sömn gör sitt och min järnbrist spelar nog också sin roll! Nåväl, nu till något roligare, idag blir Vidar 7 månader och jag säger det säkert varje månad men det går så otroligt fort och han utvecklas i en rasande fart och blir allt mer en liten person och en egen liten individ. Tänk att du har funnits i mitt liv i 7 månader, det är utan tvekan de bästa månaderna i hela mitt liv.
Förstår inte folk som väntar med att skaffa barn för att de vill leva först, livet börjar ju när man får barn!

Vidar ger mig och sin pappa en helt ny mening med livet. Han är anlednignen till att jag andas, står och lever idag.
Han är mitt allt! Förstår inte vad jag gjorde innan han kom till oss. Du är så älskad,unik och speciell lilla hjärtat!
Mamma och Pappa håller dina händer föralltid. 

Ännu en sekund

Ännu en minut av ett liv med dig

Har världen börjat om?
Har jag levt ett liv innan du kom?

När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du är den allra största gåvan nånsin i mitt liv
Jag ser dina små händer smeker ömt din kind
En liten, liten mänska som förändrat allting

För evigt och för alltid

Du vilar i min famn

Som om tiden stannat till
Och det enda som jag vill
Att sitta här för evigt
Med dig i min famn
Jag som alltid var på väg
Har nu landat någonstans

Vart du än vill gå
Vem du än vill bli finns jag här för
Allting som jag gör
Allting som jag är är för dig

När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du, den allra största gåvan nånsin i mitt liv

För evigt och för alltid
Du vilar i min famn
Som om tiden stannat till
Och det enda som jag vill
Att sitta här för evigt
Med dig i min famn
Jag som alltid var på väg
Har nu landat någonstans

iSläpper dig aldrig min lilla blåsippa! Vi älskar dig!


För evigt och för alltid.

Ännu en sekund

Ännu en minut av ett liv med dig

Har världen börjat om?
Har jag levt ett liv innan du kom?

När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du är den allra största gåvan nånsin i mitt liv
Jag ser dina små händer smeker ömt din kind
En liten, liten mänska som förändrat allting

För evigt och för alltid

Du vilar i min famn

Som om tiden stannat till
Och det enda som jag vill
Att sitta här för evigt
Med dig i min famn
Jag som alltid var på väg
Har nu landat någonstans

Vart du än vill gå
Vem du än vill bli finns jag här för
Allting som jag gör
Allting som jag är är för dig

När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du, den allra största gåvan nånsin i mitt liv

För evigt och för alltid
Du vilar i min famn
Som om tiden stannat till
Och det enda som jag vill
Att sitta här för evigt
Med dig i min famn
Jag som alltid var på väg
Har nu landat någonstans


Orden kommer aldrig räcka till, kärleken är gränslös och oändlig. Du är allting jag ber om lilla älskling. Så länge jag har dig är jag lycklig och hel. Ingenting betyder någonting när du är allt min skatt!  Jag älskar dig Puss Mamma

Kommentarer
Postat av: FruSofie

Vilken otroligt vacker text till din söta <3



Blev superglad över din kommentar, tusen tack!



Mina glasögon är ifrån märket Prestige som finns bla på Åhlens.



Trevlig Helg. Kram

2011-03-11 @ 20:13:19
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0