dreams come true



Idag har jag  fått förklarat för mig att en dröm som jag länge drömt om kommer bli sann nästa år. Den här drömmen är väldigt speciell då det är något jag länge kämpat/längtat efter. Jag har i perioder väldigt ont och jag är alltid stel och har ont i ryggen. Så detta är en dröm som kommer göra mitt liv till det bättre. Tro mig I'm living my dream men detta toppar allt. Jag visste att du älskade mig, att du brydde dig om mig, att du alltid finns där, men det här stödet och den kärleken du visade idag är förevigad i mitt hjärta. Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta för att du hjälper en av mina drömmar att bli verklighet. Jag är evigt tacksam. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0