för att jag älskar dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har.




hej alla fina! hur har eran helg varit? Hoppas den har varit fin och fylld med kärlek. Vi har haft en av de mysigaste helgerna tillsammans på länge! I fredags så var vi hemma och mös. I lördags var vi i Sigtuna hela dagen och åt en mysig brunch, gick promenad vid vattnet och fikade i det strålande solskenet med varsinn våffla och varmchoklad med vipsgrädde! På kvällen åt vi hämtpizza och kikade på tv. I söndags blev jag uppvaktade av min fina älskling med stora röda rosor och 2 paket och kaffe på sängen! Och nej, jag fyllde inte år och nej jag hade inte namnsdag men däremot firade vi 2 år igår! Herregud vad fort tiden går, i 2 år har jag älskat dig älskling och vi har varit varandras! Du ger mig ett liv fullt av kärlek och tänk att vi har en liten familj tillsammans, den bästa som finns! Du är min andra halva, mitt halva hjärta och du gör mig hel varje dag! Jag älskar dig hjärtat, idag, imorgon och föralltid!




                                              you're the reason I´m breathing, ni är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0