fredag





                                    det finns ingenting när ni är allt, mina älsklingar, mitt allt!

god eftermiddag fredag. hur mår ni allesammans? Jag mår bra, dock är jag så fruktansvärt trött, skulle vilja dra täcket över huvudet men det går ju inte haha. Vidar brukar alltid äta klockan 12 varje dag men idag var han så trött så han somnade när vi skulle äta lunch, så här sitter jag surfar runt på olika inredningsbloggar och längtar efter vårt nya vita kök och att han ska vakna!. Jag längtar efter att få inreda hela vårt nya hem och göra det så mysigt som möjligt! Har tusen idéer som jag ville förverkliga och en dröm är ju att ha en egen liten shabbychic butik. Till och med min fina man sa åt mig att jag borde öppna en egen. Nåväl, det får bli sen när vi bort i ett gammalt hus, kanske en gammal skola eller industrilokal? Ja drömma kan man ju alltid göra!

Förutom att surfa runt på olika bloggar har jag städat undan lite och försökt hitta inspiration till en ny bloggdesign, vet precis hur det ska se ut men kan inte bestämma mig för vilka bilder jag ska ha, i-landsproblem jag vet men ändå!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan prinsen vaknar och vill ha full uppmärksamhet. Separationsångesten har flyttat in och jag får inte lämna rummet utan att Vidar är med, hihi mammas hjärtegryn!

Ha en superfin helg, våran är fullspäckad med massa kul!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0