happy friday



godmorgon fredag! hur mår ni idag? Själv har jag sovit dåligt inatt då prinsen varit kinkig men hej det finns ju kaffe så varför klaga. Den här veckan har varit väldigt fullspäckad och jag har hunnit med mycket bla, simma, varit på bibblan, tränat på gymmet, köpt såpbubblor och blåst med vidar, lagat god och romantisk middag med älsklingen, varit på Ikea och varit på rutinkontroll på BVC!

Dagens planer är att fortsätta rensningen som jag påbörjade igår, en del ska läggas upp på tradera, en del skänker jag bort och en del får följa med mig på loppisar i vår. Ska även anmäla mig till en matte b kurs på distans då jag behöver den behörigheten för att komma in på mina utbildningar :) Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza så ingredienser till det ska också inhandlas, så det blir mys med pizza och ett glas vitt ikväll, inte fy skam!

Medans prinsen forfarande sover sin förmiddagslur ska jag ta mig en kopp kaffe ( den tredje för dagen) och försöka dricka den i lugn och ro!

Ha en fin fredag!

Du är bra precis som du är!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0