hjälp mig att välja?




hej sötnosar mina! vad gör ni för något? jag sitter en stund här vid datorn och kopplar av lite efter att ha skrotat runt här hemma och fixat och donat. I skrivande stund ligger prinsen i sin säng och jollrar, ska alldeles strax gå in och hämta honom då han inte ska sova något mer nu förens ikväll. Rutiner är livsviktigt!

Våren står på glänt och jag behöver en ny vårjacka och har hittat några, vill ha n som funkar både till vardags/fest, någon som ger mig smickrande former och som framför allt är skön och smidig att bära.
Här är mina favoriter ( skriv gärna en kommentar om den ni tror skulle passa mig bäst)












Nå, vad säger ni hjärtegryn, vilken tycker ni skulle vara finast på mig?

Kram på just dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0