i ett hus vid skogen slut, liten tomte tittar ut, haren skuttar fram så fort, knackar på dess port.






                                                  du är mitt allt, mina lungor & mitt hjärta älskling!
                                Mitt älskade bustroll, du är allt jag lever för min lilla älsklingsprins <3


god eftermiddag alla fina! vad gör ni för något? Jag och Vidar har varit vakna länge vid det här lager och har hunnit med att ha besök av rörmokare här på morgonen som har hjälpt oss med vårt avlopp och så vi inte får översvämning när vi tvättar,duschar eller badar. Detta ska givetvis fira och ska därför bada sen tillsammans och ha massor av badskum i badkaret :) Efter rörmokarna hade varit här åkte jag och lilla prinsen ner till bibblan där " Rim & Ramsor" stod på schemat. Vi hade aldrig varit där förut men vilken succé det blev! Vidar gungade med till alla ramsor och rim och fick även en liten maracas som han höll på med, mammas älsklingsnos!

Efter bibblan gick vi hem och åt lite lunch, sedan dess har jag mest lekt med vidar på golvet med hans klossor från Barbapapa och Brio, han är så mysig nu för om jag närmar mig honom med munnen tar han tag i mina kinder och ger mig en puss! Du är allt jag önskar älskling! Du och jag mot allt!

Ska fortsätta mysa med min lilla prins nu och sedan koka lite kaffe så jag orkar med alla bestyr här hemma, måste bädda rent i samtliga sängarna, diska undan i köket, dammsuga, lägga undan den vikta tvätten, skura golven samt lägga ut lite saker på Tradera. Jag har som sagt massor att göra men först MYS alltså!

Ha en fin tisdagskväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carolina

Bedårande söt på den där bilden.

2011-04-27 @ 10:39:51
URL: http://rormokare-linkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0