kalas






Hej på er alla fina! Hur mår ni denna soliga lördag? Jag fick sova längre än vanligt imorse, helt själv dessutom, så välbehövligt! Efter min lilla sovmorgon gick jag upp och dukade fram frukost till hela familjen, tände ljus och drack en kopp kaffe i lugn och ro. På dagens agenda står det 30 års kalas för min kusinvitamin så här hemmas fixar vi oss för fullt och svirrar runt i festkläderna :) Prinsen sover fortfarande sedan 1 h tillbaka ( vår duktiga hallonnos) men så fort han vaknar ska han bli finklädd också :) Vår fina pappa har redan hunnit med några ärenden idag och ett av det är att han har köpt vit färg till sängen och skrivbordet  vi ska måla och som vi ska ha i nya lägenheten :) Vi ska måla det tillsammans i sommar och det ser jag verkligen fram emot. Sängstommen är från mitt morfars barndomshem så den har med andra ord några år på nacken, längtar tills vi sover i den, vår gamla slitna men ändå nya shabbychic säng. Skrivbordet har jag också ärvt från morfar och även det ska vi behandla och måla vitt och shabba och ha i vårt gästrum/kontor! Åh så jag längtar nu till flytten!

Nej nu vaknade lilleman hör jag, dags att sätta lite fart då vi måste stanna och köpa en fin blombukett till födelsedagsbarnet innan vi kan börja den långa bilresan på 1½ h timme!

Ha en fin och solig dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0