bättre men ännu inte bra


En dag att minnas för evigt! Såsom jag älskar er mina prinsar älskar jag ingen annan, vi tre in i oändligheten!



hej alla fina! hur mår ni? Vi mår bättre tack och lov men helt krya är vi inte än. Det är konstigt vilken urladdning kroppen får när man är sjuk, känner mig så svag och liten. Men när man är mamma måste man hitta superkraften någonstans( vilket jag gudskelov har gjort) och ta hand om sin lilla älskling. För viktigast av allt är ju att prinsen mår bra och blir bättre. Idag har vi tagit det lugnt och jag har försökt plocka undan lite, det blir lätt att allt förfaller när man är sjuk, vilket är helt förståligt. Ska gå ut en sväng idag för första gången på fem dagar, det ska bli otroligt skönt!

Nu ska jag brygga mig lite kaffe och sedan klä på mig och lilleman!

ps: Jag hörde fågelkvitter idag.. snacka om vårkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0