Bästa starten på veckan!



Klumpen i magen är borta och lyckan är totalt. För en dryg halvtimme sedan ringde rekryteraren från Arlanda och gav mig det bästa beskedet på mycket länge, jag har fått jobbet och jag kan inte med ord beskriva vilken lycka jag känner!
Allting löser sig, det gör ju alltid det men aldrig hade jag vågat hoppats att jag skulle få det! Nu börjar ett evigt pusslande då jag redan börjar nästa vecka på Arlanda med utbildningar och introduktion!

Eftersom vår fina pappa inte går  på sin pappaledighet förens den 9:e juni är vi nu i extremt stort behov av nära och kära som kan ta hand om Vidar medans vi är på olika ställen! Hoppas verkligen vi kan lösa detta då detta jobbet är som en dröm! Jag har ju arbetat på Arlanda tidigare inom restaurangbranschen men det här är
verkligen något som passar mig även om det kommer vara hektiskt i sommar!

Jag är så glad att det finns folk som ser potential i mig och att jag fick jobbet!

Då detta jobb kommer kroka med mitt nuvarande jobb måste jag tyvärr säga upp mig,
tar med mig glada och roliga minnen men kommer sakna mina kollegor väldigt mycket!




Min nya arbetsgivare på Arlanda! Kommer jobba i terminal 5 ifall någon vill komma
förbi och hälsa på :) Jobbet är som Check-In-Agent som innebär att jag kommer
jobba in incheckningsdisken där man lämnar in sitt bagage och visar sitt pass när
man åker utomlands! Jag är så glad!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jihoooo!!!! Grattis Grattis GRATTIS!!! Blir så glad för din skull! ....och så kan vi utbyta erfarenheter av att jobba med älsklingarna hemma... Nu ska jag läsa klart inlägget :-) Kramis!

2011-05-16 @ 14:26:04
Postat av: Mia

"jobba medan älsklingarna är hemma" menade jag ju! grattis igen! :-)

2011-05-16 @ 14:28:10
Postat av: Anonym

GRATTTTTTIIIIIS EMMMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!//Mariia

2011-05-18 @ 00:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0