första gången är alltid speciell.






Idag är det Mors Dag och den första jag firar som mamma. Att vara mamma åt Vidar
är det absoluta största i mitt liv, en sådan gränslös kärlek. Mitt liv har blivit en levande
saga. Att få vakna varje morgon av en liten ängel som klappar mig på kinden är
guds gåva. Du ger mig vingar min lilla älskling. Jag älskar dig genom allt <3

Imorse blev jag uppvaktad med kaffe, rosa rosor och två paket av mina älsklingar.
Det enda paketet innehöll en tavla med mina prinsars handavtryck, gjort i gips.
De hade varit på öppnis och fixat det i veckan, så himla gulligt! Sedan fick jag
ett halsband från Filippa K också som jag trånat efter länge, tack så mycket my love!

Nu ska vi till Vidars farmor och gratta henne också, vi ska äta middag där så skötväskan
måste packas med blöjor, välling och pjymas :) Får inte glömma att gratta min underbara mamma
också, Tack för att du finns och för att du hjälpt oss så mycket under veckan. Älskar dig så!

Ha en fortsatt fin söndag.. njuter varje sekund med mina älsklingar. Imorgon börjar allvaret
igen men det ska jag inte tänka på nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0